Wednesday 8 May 2013

Mittlerweile sind Bine + Tom, Mone + Jörg und auch Anita und ich eingetroffen. Das Hotel is i.O. und ich freue mich auf meinem Bett. Morgen früh geht es gleich Richtung Tierheim.
Bine + Tom, Mone + Jörg and Anita and I have arrived safely at our destination. The hotel is just fine and I'm looking forward to my bed. Early tomorrow we're off to the shelter.

Anita und ich mussten ein paar Stunden auf den Anderen warten und haben einen kleinen Spaziergang gemacht. Ganz in der Nähe ist ein Real Supermarkt.
Anita and I had to wait a couple of hours and went for a walk. A Real supermarket is just round the corner.

Jeder Supermarkt hat seine Streuner, und hier war keine Ausnahme. Man sieht die Ohrmarken bei zwei der Hunde - diese Hunde sind kastriert. Sie werden alle in Ruhe gelassen. Sie waren super freundlich.
Every supermarket has it's stray dogs and this was no exception. You can see the ear tags on two of the dogs - these dogs have been neutered. The dogs bother no-one are seem to be left alone. They were really friendly.

Hinter ihm war sein Wassernapf. Behind him was his water bowl.



Die zwei haben sich sehr gut verstanden.
These two got along really well.

so schön ... what a handsome dog...



No comments:

Post a Comment