Saturday 18 May 2013

Wieder zu Hause. Es ist alles so ruhig. Kein Hundegebell.
Sogar im Hotel war immer im Hintergrund irgendwo Hundegebell.
Ich glaube wir werden alle eine Zeit brauchen, um alles zu verdauen, was wir drüben in Rumänien erlebt haben. Hier ist alles so ordentlich, so sauber,  so geregelt. Ich war sogar froh, dass wir gestern Abend hier nur 14° hatten und Regen.

Home. Everything is so quiet. The sound of barking dogs is missing.
There was a constant sound of dogs barking, even in the hotel, a background noise from dogs somewhere in the vicinity.
I think we will all need time to digest our experiences in Romania.
Everything here is just so, clean, ordered. I was even happy yesterday evening that we only had 14° and rain.

Die letzten der Gruppe, Bine und Tom, müssten im Laufe des Vormittags zurück sein, hoffentlich hatten sie eine gute Fahrt, es ist ein lange Weg.

The last two people from the group, Bine and Tom should arrive home sometime this morning. I hope they had a good trip, it's such a long long way.

Ich werde jetzt in Ruhe mit meinem Mann frühstücken, meine Hunde knuddeln und wieder und wieder so froh sein, dass sie hier sind. Dann setze ich mich dran und bearbeite die über 1000 (ich habe sie nicht gezählt) Bilder bearbeiten. Wir müssen jetzt viele Tiere verpaten und noch wichtiger, vermitteln!

Now I shall have a quiet breakfast with my husband, cuddle my dogs and give thanks again and again that they are here with us. Then I shall start on the pile of photos, it must be over 1000, although I haven't counted them. Now our job is to get as many sponsorships as possible, and even more important, find permanent homes!

Wir schätzen eure Unterstützung, vielen vielen Dank dafür!
A big thank you to everyone, your support is been fantastic!

1 comment: